Cum promovezi un hotel, sfaturi si tehnici

Cum promovezi un hotel, sfaturi si tehnici
Tehnici promovare hotel

Tehnici promovare hotel

Tehnici de promovare a unui hotel:

1. Inscrierea in cat mai multe portaluri turistice
2. Contracte cu cat mai multe agentii de turism interne si externe
3. Participarea la targuri nationale si internationale de turism
4. Pliante, brosuri, flyere,
5. Cat mai multe oferte atat in sezon cat si extrasezon
6. Catalog de prezentare (printat si prezent in cele mai importante agentii de turism)
7. Site de prezentare bine optimizat atat SEO cat si din punct de vedere al design-ului.
8. Guestbook
9. Personal pregatit 

Acestea sunt cele mai importante tehnici de promovare a unui hotel, insa succesul acestora depinde de departamentul de marketing al hotelului prin modul in care acesta aplica aceste tehnici. Ex: pliantele si brosurile pot fi prezente la agentii de turism, sau la taximetristii de la aeroport, depin de specificul fiecarui hotel.

Realizarea ofertelor este foarte importanta. Departamentul de marketing si cel comerciala trebuie sa gaseasca echilibrul perfect dupa urmatoarea formula “servicii – facilitati – zile – bani = oferta”. ¬†Ofertele hotelurilor se pot deosebi prin mai multe feluri: pret avantajos, spa/piscina, tichete de restaurant, etc. Crearea ofertelor este un pas foarte importanta in promovarea hotelului Dvs, faceti acesta pas cu mare grija si cu un studiu de piata inainte.

In acest articol nu veti gasi cheia succesului in promovarea hotelui Dvs, sunt doar tehnici care va vor aduce succesul doar in functie de cum le veti aplica.

Va doresc mult succes si daca aveti nevoie de sfaturi mai ample nu ezitati sa-mi scrieti. !!!

 

2 Comments to “Cum promovezi un hotel, sfaturi si tehnici”

  1. Buna ziua , as dori sa stiu daca va ocupati de promovare hotel?

  2. turismarges // March 10, 2014 at 9:22 pm //

    Buna ziua,

    Depinde cat de mult sunteti dispusa sa investiti, pot sa va ajut cu cateva sfaturi.

    Cornel Esanu

Leave a comment

Your email address will not be published.

*



*